רישום קבלן כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות

רישום כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות - הצעד הראשון בדרך למכרזים ממשלתיים

אם אתם קבלנים המעוניינים להשתלב בפרויקטים ממשלתיים ולהגיש הצעות למכרזים של משרדי ממשלה, רשויות ממשלתיות ותאגידים ציבוריים, השלב הראשון וההכרחי הוא קבלת אישור כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות.

מדובר בדרישת סף מחייבת. בלי הרישום הזה, לא תוכלו להשתתף במכרזים ממשלתיים, גם אם אתם קבלנים מנוסים ובעלי יכולות מוכחות.

מה כולל תהליך הרישום?

הרישום כקבלן מוכר מתבצע מול ועדה משרדית ודורש הוכחת ניסיון מקצועי מוכח, ניהול תקין של החברה והצגת כלל המסמכים בהתאם לדרישות המינהל:

01

הצגת ניסיון מקצועי רלוונטי מהשנים האחרונות (חוזים, כתבי כמויות, פרויקטים, קבלני משנה)

02

אישורים חשבונאיים והצהרת רואה חשבון על ניהול כספי תקין של החברה

03

מילוי טפסים והצהרות בהתאם להוראות רשם הקבלנים

04

בחירה בענפי סיווג מתאימים (לפי תחום הפעילות)

הרישום מתאים הן לעוסקים מורשים והן לחברות בע"מ​

למה זה חשוב?

קבלת אישור כקבלן מוכר פותחת לכם דלתות רחבות. החל ממכרזים ממשלתיים, דרך מכרזים של רשויות מקומיות וחברות ממשלתיות ועד שיתופי פעולה עם גופים ציבוריים ומוסדיים. מדובר בתנאי בסיס להשתלבות בשוק הציבורי ובכניסה לפרויקטים בעלי היקפים משמעותיים.

איך אנחנו יכולים לעזור?

תהליך הרישום עלול להיות מורכב, בירוקרטי ומתיש ובו כל פרט קובע. אנחנו מלווים אתכם שלב אחר שלב:

01

בדיקת התאמה לרישום

02

סיוע באיסוף ובאחזור מסמכים

03

ניסוח מקצועי של הבקשה והכנת התיק המלא

04

הגשה מסודרת ומעקב מול הוועדה

מעוניינים להירשם כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות?

הרישום כקבלן מוכר דורש הצגת מסמכים ועמידה בתנאי סף. נשמח לקיים אתכם שיחה ראשונית ולבדוק את התאמתכם לתהליך.


אנחנו מזמינים אתכם לשיחת הכרות בה נבחן יחד את מידת ההתאמה ונמליץ על דרך פעולה ממוקדת בהתאם לצרכים שלכם.